Vi er så småt startet op på planlægningen af årets stævne for U11-U13-U15 spillere. Sæt derfor allerede nu et stort X i kalenderen fra 20-22 september.  Vi glæder os til endnu en weekend, hvor børnene og håndbolden er i fokus og vi er meget afhængige af, at I som forældre hjælper os med, at stævnet bliver den store succes det plejer at være. Der bliver i år ca. 105 poster der skal dækkes ind i forbindelse med stævnet og det kan være alt fra skolevagt, dommerbord, halansvarlig  eller servering af mad.

Der vil ligesom de andre år være en hjælperseddel, hvor der kan krydses af, hvad tid og hvilke/hvilken opgaver man kan hjælpe med. Du finder skemaet på hjemmesiden, under DJS CUP. Hjælper “tjansen” er ikke kun for dem, som har børn i de deltagende årgange. Alle hænder kan bruges, så har du barn på de mindre årgange og tænker, at det kunne være sjovt at være en del af medhjælper-teamet, så tøv endelig ikke med at udfylde et skema.

Hvis der skulle være nogen som kender til et hold der har lyst at deltage i vores stævne, så er indbydelserne netop blevet færdige, og kan findes på facebook, GGIF`s hjemmeside eller ved at henvende jer hos et stævneudvalgsmedlem. Der plejer at være rift om pladserne, så skynd jer at informere dem som kunne have interesse.

Ved at trykke på nedenstående link, kan I se en liste over alle de tidsrum, hvor vi har brug for hjælp. Så kan I forhåbentlig finde et tidspunkt i løbet af weekenden, hvor det passer jer bedst. I må naturligvis gerne sætte flere krydser, så det er nemmere for planlæggerne at få fordelt opgaverne mellem hjælperne. Skriv også gerne en kommentar, såfremt I har ønske om at hjælpe med noget bestemt (dog tages der forbehold for, at vi ikke kan opfylde alles ønsker om tidsrum og opgave).

Åben hjælperskemaet – her!